Slovak Business Agency
Marketing s nulovým rozpočtom
Dňa 09. 11. 2021 sa trieda III. B zúčastnila vzdelávania „Marketing s nulovým rozpočtom“. Workshop prebiehal v učebni N13 od 8.00 – 11.00 h a prebiehalo online prostredníctvom MS Teams a zúčastnilo sa ho 24 žiakov.
Workshop bol orientovaný na otázky:
Viete ako uchopiť marketing, keď máte nízky rozpočet? A ako urobiť veľa muziky za málo peňazí? Na seminári zistíte, ako vytvoriť peknú, no zároveň funkčnú reklamnú kampaň. Povieme si aj to, ako predávať a nebyť pri tom otravní a či reklama asociuje v mysliach ľudí automaticky niečo negatívne.
ČO SME SA DOZVEDELI:
Tipy na marketingové nástroje, ktoré sú zadarmo
Účinnosť online vs offline marketingových kanálov a nástrojov
Kde je môj zákazník a kde ho mám hľadať?
Ako zostaviť jednoduchý marketingový plán?
Čo je to natívna reklama?
Guerilla marketing a jeho jednoduché príklady
Ako spôsobiť virálny efekt?
Design thinking metóda?
Buďte INovatívni
Dňa 18. 11. 2021 sa trieda II. B zúčastnila vzdelávania „Buďte INovatívni“. Workshop prebiehal v učebni N13 od 8.00 – 11.00 h a prebiehalo online prostredníctvom MS Teams a zúčastnilo sa ho 16 žiakov.
Workshop bol orientovaný na otázky:
Pred začiatkom podnikania je už potrebné premýšľať nad inováciami, ktoré vedú k zvyšovaniu konkurencieschopnosti. A slovom inovácie nemáme na mysli nevyhnutne technologické, ale aj akékoľvek procesy, ktoré vedú k rastu hodnoty pre zákazníka. Príďte na naše podujatie a dozviete sa o inováciách v strategickom riadení viac.
ČO SME SA DOZVEDELI:
Ako je možné zvyšovať hodnotu produktu/služby.
Ako správne identifikovať potreby trhu.
Prečo a akým spôsobom je potrebné poznať budúcich zákazníkov.
Prečo sú dôležité dáta a ako ich zbierať.
Príklady z praxe.
Workshop viedol Ing. Juraj Kučera, ktorý venuje sa rozvoju obchodu, predaja a inováciám v strategickom riadení firiem. Pracoval na mnohých národných, medzinárodných a výskumných projektoch. Majiteľ vinárstva a zakladateľ Inovačnej a kreatívnej agentúry.
Môj podnikateľský potenciál
Dňa 24. 11. 2021 sa trieda III. A v rámci odbornej praxe zúčastnila vzdelávania „Môj podnikateľský potenciál“. Podujatie trvalo od 8.00 – 11.00 h a prebiehalo online prostredníctvom ZOOM a zúčastnilo sa ho 20 žiakov.
Napriek technickým problémom v N13 so ZOOM-om vzdelávanie bolo pre žiakov zaujímavé a prínosné. Neustále bolo potrebné aktívne sa zapájať - reagovať slovne, alebo písomne do chatu. Žiaci boli aktívnou súčasťou vzdelávania. V určitých prípadoch mali zadané aktívne hľadať na internete napr. možnosti začiatku financovania prostredníctvom nadácií. Na témach žiaci pracovali spoločne s lektorom, ktorý ich usmerňoval a dával im k ich odpovediam komentár.